10/21/09

Шинэ санаа

1. Хэрэглэгчдийн санал хүсэлтийг байнга тогтмол авч байх. Энэ нь хэрэглэгчдийг цаг тухай бүрт мэдэрсэн үйл ажиллагаа явуулж байнгын үйлчлүүлэгчдийг татах нэг гол хүчин зүйл болж өгдөг. Хэрэглэгчид хүрсэн бараа үйлчилгээг санал болгоно.

2. Өрсөлдөгчийн судалгаа явуулах. Өрсөлдөгчийн судалгаа явуулснаар бусад ижил төрлийн үйл ажиллагаа явуулдаг байгууллагуудаас өөрийн компаний SWOT шинжилгээ буюу давуу болон сул тал байршлын шинжилгээ хийж харьцуулалт хийх боломж олгодог. Ингэснээр бусдаас өөрийн онцлогийг тодорхойлж сул талаа өөрчлөх боломж олгодог.

No comments:

Post a Comment